Jak skutecznie schudnąć?

Opublikowany 5 komentarzy

Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Jak skutecznie schudnąć i nadać naszej sylwetce odpowiednich kształtów przed rozpoczęciem wakacji? Oto kilka porad!

odchudzanie

Któż z nas nie marzy o tym, żeby prezentować na plaży szczupłą sylwetkę? Jestem przekonana że większość z nas ma takie marzenia, jednak nie wszystkim udaje się je zrealizować. Proces odchudzania bywa długi i żmudny. Wymaga koncentracji, systematyczności i samodyscypliny. Jednak dla końcowych efektów naprawdę warto pracować. Kilka lat temu dzięki diecie i ćwiczeniom udało mi się zrzucić 15 kilogramów i  muszę Wam powiedzieć, że przekonałam się wtedy, że nie ma na tym świecie rzeczy niemożliwych.

Dieta
Odpowiednio zbilansowana dieta

Dieta to podstawa odchudzania. Odpowiednio zbilansowana może nie tylko pomóc nam w zrzucaniu zbędnych kilogramów, ale także wpłynąć korzystnie na stan naszej cery, włosów, czy paznokci. W celu ustalenia odpowiedniego jadłospisu warto się wybrać do dietetyka. To specjalista, który w trakcie pracy z Wami weźmie pod uwagę wszystkie okoliczności, które towarzyszom Wam w codziennym życiu.

Jak skutecznie schudnąć?

Wasze obowiązki, godziny spożywania posiłków i inne tego typu aspekty. Diety cud, które znajdziecie w internecie mogą Wam wyrządzić więcej szkody niż pożytku i naprawdę szkoda na nie czasu.

Jak skutecznie schudnąć?

Wiosną zdecydowanie łatwiej zmobilizować się do ćwiczeń. Dzięki promieniom słonecznym mamy więcej energii i jesteśmy skorzy do większego wysiłku. Tak naprawdę każda forma aktywności jest dobra, najważniejsze jest to, żeby ruszyć tyłek z kanapy.

Las 3
Rower

Rower to zdecydowanie moja ulubiona forma aktywności fizycznej. Jeżdżę rowerem właściwie przez cały rok. Nawet w okresie zimowym udaje mi się wyskoczyć na rowerową wyprawę. Tegoroczny sezon rozpoczęłam z początkiem lutego. Podczas jazdy rowerem nasz organizm jest w stanie spalić nawet 500 kalorii, taka jazda działa także zbawiennie na nasze zdrowie.

Nordic walking
Zalety jazdy na rowerze:
– spalanie kalorii (nawet do 500 kalorii w trakcie jednej godziny)
– zmniejszenie poziomu złego cholesterolu
-zmniejszenie poziomu cukru we krwi
– zwiększenie wydajności płuc
– pobudzenie pracy serca
– poprawia się wytrzymałość i siła mięśni
– poprawa kondycji
– niwelowanie zmęczenia
– wytwarzanie endorfin wywołujących dobre samopoczucie.

Jak skutecznie schudnać

Zumba

Zumba to połączenie tańca i ćwiczeń fitness. Zajęcia odbywają się  najczęściej w rytmach  latynoskiej muzyki. To idealny sposób na odchudzanie, a także chwilę relaksu. Gwarantuję, że w  trakcie treningu zupełnie zapomnicie o otaczającym Was świecie. W trakcie godzinnych zajęć wasz organizm jest w stanie spalić nawet 500 kalorii. Poprawiacie także swoją kondycję. Energiczne ruchy w prowadzone są w trybie cardio. Zumba reguluję gospodarkę hormonalną, wpływa na produkcję somatotropiny i insuliny, które z kolei bardzo skutecznie wpływają na nasz metabolizm.

Nordic walking

Nordic walking

Nordic walking to idealna alternatywa dla osób, które nie przepadają za bardzo intensywnym wysiłkiem fizycznym. Energiczny spacer z kijkami w wiosenne dni to przecież sama przyjemność. Jeśli dodamy do tego promienie słoneczne i odpowiednie towarzystwo, możemy spacerować w nieskończoność. W czasie wykonywania  nordic walkingu angażujemy aż 90% mięśni naszego ciała. Zaskoczeni? To zaskoczę Was jeszcze bardziej – godzinny nordic walking to strata około 450 kalorii!

odchudzanieOdpowiednia dieta, ćwiczenia wykonywane przynajmniej 3 razy w tygodniu na pewno przyniosą efekty! Zdrowe odchudzanie to zrzucanie około 1 kilograma tygodniowo. Pamiętajcie o zdrowym rozsądku!

Related content

  • Napisałabyś post – Jak skutecznie przytyć? By mi się przydał… Pozdrawiam

  • Staram się włączać aktywność fizyczną w moje życie codzienne oraz jeść zdrowiej. Mam nadzieję, że powolutku uda mi się zmienić moje nawyki 😉

  • Wiosna już za rogiem więc wiele osób stara się teraz bardziej zadbać o sylwetkę. I bardzo dobrze 🙂 Chociaż ja biegam nawet zimą bo po prostu to lubię 🙂 Ale właśnie takim złotym środkiem jest to o czym tutaj piszesz, czyli dieta i ćwiczenia. Połączenie tych dwóch aspektów daje naprawdę pożądany efekt 😉

  • O to chyba jest wszystko najtrudniej. Wyrobić w sobie nawyk systematyczności zwłaszcza kiedy efekty nie przychodzą na tyle szybko jakbyśmy sobie tego życzyli. Ale mimo wszystko warto walczyć nawet jeśli czasami zdarzy nam się potknąć. 🙂

  • asik

    wiosną, owszem, motywacja zawsze jest na 200%, ale teraz, jak jesień idzie, to coraz z tym ciężej. ;C ja wykupiłam sobie karnet na zajęcia aerobiku połączone z zumbą w FemiGym w Koszalinie, bo tam mam najbliżej i mam nadzieję, że wystarczy mi zapału na całą zimę! pozdrawiam!